2011. január 5.

Megajándékoztam magam

Az ünnepek alatt kihasználtam az időt, és alkottam ezt azt. A Szombathely-Encs, Encs-Dunakeszi, Dunakeszi-Szombathely autózás ideje alatt készítettem egy nagyon aranyos monochrome samplert, ami...hát...nem éppen monochrome lett.


A barna színt a Katától vásárolt DMC Flower Thread egy szálával készítettem, a barna-zöld átmenetes részt pedig a Lilangtól vásárolt osztott hímző "kollekció" egy darabjának 2 szálával.
Vatelint tettem a 18ct rusztikus Aida alá, majd formára igazítva a hátoldalon összevarrtam . Ráragasztottam a natur papírdoboz tetejére, majd nagyon szép szegélyt tűztem gombostűkkel az olalára. Ugyanez a szegély került a doboz alsó részére is.
Már használatba is vettem: a sok szép tűpárna és ollóőr lakik benne, amit tőletek kaptam:)

13 megjegyzés:

  1. Igaz, Jucus, hogy nem monocrom, de annál jobban tetszik!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Én is tervezem magam meglepni egy kézimunka dobozkával. Hobbiboltban néztem natúr fadobozt, arra szeretnék majd hímezni.

    VálaszTörlés
  3. Naggyonszéééééééép!És miért gomostűzöl?;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos ajándékkal lepted meg magad! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon helyesek a mókusaid!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak vagytok, köszi:)

    Van rengeteg (hajdan natur)fadobozom is, olyan peremes tetejű, amiknek a tetejére nagyon szép hímzéseket lehet majd applikálni. Egyenlőre ott tartok, hogy mindegyiket pácoltam, lakkoztam. És lassan a hímzések is meglesznek szépen, sorban :)))

    Kivárni persze nem bírtam, és a csipkeszegők, perle gombóckák, festett osztott hímzők, farkasfogak már beköltöztek :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, meg ahogy ráapplikáltad a dobozra, az is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  8. Dear Jucus
    Your box looks very nice.
    The yarn is particularly in this beautiful pattern.
    ♥ڿڰۣ♥ಌڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥
    Best greetings from Germany
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper lett! A doboz is tök jó és az egész amit csináltál vele!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails