2011. január 4.

Jól indul a 2011-es évem :D

Meglepetésemre egy nagyon kedves díjjal jutalmazott Kála, amit köszönök Neki!

A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.

2. Tedd ki a logót a blogra.

3. Linkeld be akitől kaptad.

4. Add tovább további hét blogosnak.

5. Linkeld be őket.

6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.

7. Árulj el magadról hét dolgot.
Igyekeztem olyan kreatív emberkéknek tovább adni a díjat, akiknek még nincsen, vagy legalábbis nem láttam kinn az oldalukon, de kiérdemelték:

*kateee

Judit

Attilalivia

Zsuzsi

Zsuzsó

Móka

Jucus

Hét dolog rólam:
1. Nagy túlélő vagyok:) Nem titok, hogy 3 éve jóindulatú agydaganattal műtöttek. Az operáció sikerült :)   

2. Közhely, de nálam a pohár mindig félig tele van. A pozitív hozzáállás nagyon sok mindenen átlendített már.

3. Nagyon szeretek kreatív dolgokkal foglalatoskodni, elmolyolni.

4. Újabban natur fa dolgokat pácolok, dekupázsolok, keresztszemest applikálok dobozok tetejére.

5. A keresztszemezés nálam már szenvedély, sokszor már az alvás és a takarítás rovására is munkálkodok.

6. Hörcsög (sőt, tengerimalac!) vagyok, aki folyton alapanyagot spájzol magának. Arra az esetre, ha neadjisten 30 évre bezárna az összes hobby bolt :)

7. Hardangerezés téren bontogatom szárnyaimat.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, nagyon kedves vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jaj, de drága vagy! Ez volt a nap meglepetése! :)
    Bár nem gondolom, hogy mostanában nagyon aktív lennék, sajna nem jó a fényképezőgépem, így nehéz bemutatni a szépségeket....
    Este, otthon, ha mindenki alszik, szépen ki is teszem a díjat.
    Köszönöm mégegszer! Sok puszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megtisztelő a díjad, köszönöm szépen!
    Igyekszem mielőbb továbbadni!
    Puszi érte!
    Jucus

    VálaszTörlés
  4. Dear Jucus
    «ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ
    I wish you a happy and creative new year!
    Best wishes for 2011 from Germany
    ♥ڿڰۣ♥ಌڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    VálaszTörlés
  5. Dear Barbara,

    Many thanks for your wishes for the new year:)
    I would like to wish you a very merry 2011! Be creative, as always :D

    Hugs from Hungary,
    Jucus

    VálaszTörlés
  6. Sose gondoltam volna, hogy ilyen műtéten estél át - de hát nem is ilyenekről beszélgetünk. Azért ez eléggé sokkolt most a szörfözés közben...
    Ezután érthető az összes többi pont, de a 6.-on nagyon jót nevettem! :)) Bár nekem is nagy készleteim vannak, de egészen másból.
    Ha eljutok a februári talira, viszek neked valamit! :)

    VálaszTörlés
  7. Mariann, én csak örülök annak, ha nem látszik rajtam a történés. Szívesen megosztom bárkivel, de sajnáltatni nem szeretem magam, ezért nem szoktam rögtön kitrombitálni:))) Remélem, februárban találkozunk!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Jucus!

    Nagyon köszönöm, nagyon megtisztelő a díjad :-) Neked köszönhetően jó párunknak jól indul az éve ;-) :o)
    Most már valamivel több szabadidőm van mint eddig, és igyekszem tovább is adni! Még egyszer köszönöm, hogy gondoltál rám is!

    Millió puszi

    VálaszTörlés
  9. Jó napot kívánok. neharagudjon kérem, h így ismeretlenül elkezdek írni. véletlenül rábukkantam az oldalra és nagyon el vagyok ragadtatva. magam is hímzek már gyerekkorom óta, és meg kell mondjam, h csodálatosak a munkái. és egy ötlete nagyon elragadott, mivel párom is imádja a Ferrarri csapatát, és a közelgő augusztusi szülinapja miatt arra gondoltam, h nem e osztaná meg velem a ferrarris logo hímzésének mintáját vagy módszerét. az email cimem: sonnenschein@centrum.sk
    további szép napot. üdvözlettel: Erika

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails