2011. január 10.

Visszatérés a kunyhóhoz

Sziasztok!

Új év, régi munka:) Tulajdonképpen már tavaly szerettem volna elkészíteni ezt a csodaszép képet, de annyira besokalltam, és vágytam a sok apróság által nyújtott sikerélményre, hogy félretettem egy időre. Pontosan 3 hónapra. Most újult erővel böktem bele a tűmet. Egy kis bozóttal és a szürke részekkel folytatom a hímzést.

2010.01.10.
Idén tavaszi "beköltözést" ígértem a tulajdonosoknak, így bele kell húznom. Jelenleg hídépítő mester vagyok, aki hordja serényen a szép termésköveket:)

Puszi,

13 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam a folytatást! Gyönyörű lesz, az már félkész állapotban is látszik.
    Ui: tetszik az új háttered is..

    VálaszTörlés
  2. Szépen alakul, kíváncsi vagyok, milyen lesz készen :)

    VálaszTörlés
  3. Én szeretek ide járni.
    Ennyi...

    VálaszTörlés
  4. Tetszik az új megjelenésed ;)
    Ami meg a nagy munkát illeti, hát, minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy folytatod! Nagyon jól alakul már!

    VálaszTörlés
  6. Jól van, akkor tavasszal már láthatjuk készen!:-)))
    Jucus, szerintem hozzád vidámabb háttér illik, persze, ez is klassz, csak gondoltam, leírom.:DD

    VálaszTörlés
  7. jó nagy munka, de megéri, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lesz! Le a kalappal,hogy ilyen nagy munkába kezdtél!

    VálaszTörlés
  9. .... még mindig elfér nálam a falon .... :)

    VálaszTörlés
  10. Hajrá, nagyon szépen alakul:)

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép ez a kép már most :)
    Kitartást hozzá :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails