2011. január 25.

Ajándékok napja

Nagyon jó programjaim voltak tegnap:) Délben elpostáztam két ajándékot, majd este egy harmadikat személyesen adtam át.
A galambposta Emőnek és Karcsinak vitt egy-egy apróságot. Beleszerettem a mintákba, és arra gondoltam, örülnek majd Mindketten:)
Emőnek és Karcsinak minimini meglepetések
Este Csillával találkoztam, aki Írországból látogatott haza. Aranyos volt: mikor novemberben nyert a blogjátékomon egy kisebb kupac fonalacskát, és jelezte, ő inkább valamilyen "készterméket" szeretne kapni:DD
A munkahelyről kirobogtam az állomásra, hiszem vonattal érkezett Csillám, majd mentünk egy kávéra, és persze, ha már a közelben volt: beszabadultunk a Gyöngypiramisba :))) Jó néhány Hungarian Forintja bánta, de kiváló befektetés volt:)))
Nos, hardangereztem, kísérleteztem ismét egy kicsit, és ezt kapta sok szeretettel:
Csillának bökögettem :)
És nézzétek, én is kaptam ám nyakláncot és úszógyertyákat:
Csillától kaptam
Köszi Csilla, és nagyon jó visszautat :)

Puszi,

10 megjegyzés:

  1. Jaaaj, de jo is volt! :)Koszonom nagyon a gyonyoruseget!

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm Csilla a meglepetés ajándékokat, és hogy áldoztál rám az idődből:)) Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes kis meglepiket készítettél!

    VálaszTörlés
  4. Ki ne örülne ilyen klassz kis meglepetéseknek!

    VálaszTörlés
  5. Hát igen .... izgatottan vártam ma a postást .... köszönöm a kedves ajándékodat :)egyre jobb alkotások kerülnek ki a kezed közül :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos kis ajándékokat készítettél! Ügyes vagy:-)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a meglepit,máris nagyon szeretem;-)

    VálaszTörlés
  8. Klassz ajándékokat készítettél :)
    A hardangeres a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen Mindenkinek:)))
    ***
    Lilang, én is úgy érzem, hogy a hardanger egy új szerelem :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails