2011. november 17.

2*365 = 2. blogszülinap = JÁTÉK

Kedves Barátaim, Olvasóim!

Majdnem elfelejtettem egy nagyon fontos dolgot: csodálatos nap virradt ma, hiszen éppen 2 éve, hogy hosszas vívódás után blogírásba és "mutogatásba" kezdtem:)
E jeles alkalomból szeretnék megajándékozni 3 szerencsés pályázót egy-egy általam összeállított ajándékcsomaggal:)

A dobozok csak illusztrációk :)))
A pakkok tartalma meglepetés marad egészen a húzás napjáig.

Jelentkezési határidő: 2011. november 30.
Sorsolás: 2011. december 1. 

Ha állandó követőm vagy, valamint itt kommentet hagysz, bekerül a Neved abba a bizonyos kalapba. Persze, annak is nagyon örülök, ha a blogodon vagy közösségi oldalakon megosztod a felhívást:)

Hálásan köszönöm Mindenkinek, aki figyelemmel kíséri a munkáimat, a hímzéseim alakulását.


Puszi,

73 megjegyzés:

  1. Jajj, Judit! Nagyon-nagyon-nagyon szeretném! A két kis barna a szívem csücske! Imádkozom Fortunához, jó? Hátha! Amúgy meg boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog blogszülinapot... sok-sok gyönyörű hímzést, bejegyzést kívánok :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda gyönyörűségek!! Nagyon szeretnék belőle egyet én is. :)

    Boldog blogszülinapot kívánok neked!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a blogszülinaphoz! Légy továbbra is ilyen aktív, had gyönyörködhessünk :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök hogy követőd lehetek, így szeretnék én is játszani :-D!
    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok az évfordulóhoz,és további sikeres kreatívkodást kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog blog szülinapot és persze én is nagyon nagyon szeretném az ajándékot:))

    VálaszTörlés
  8. Kedves Judit!
    Először is szeretném megköszönni, hogy időt szánsz a blog-írásra! Nagyon sok szépet látok Nálad, sok jó ötletet adtál már :) További jó munkát kívánok! :)
    ... és igen, természetesen én is szeretnék jelentkezni a játékra! :o)

    VálaszTörlés
  9. Drága Jucuskám!
    Természetesen én is szeretnék játszani,bízva abban,hogy ezennel nyerek az általad készített szép ajándékokból!:-)
    A blogszülinaphoz gratulálok,folytasd tovább a hímzést,blogírást egyaránt mindnyájuk és saját magad örömére!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  10. Boldog-boldog blogszülinapot!!!:)
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra!:)

    VálaszTörlés
  11. 2 év sok idő, gratulálok a kitartásodhoz és gyönyörű munkáidhoz! nagyon szerencsés lesz az a három ember...

    VálaszTörlés
  12. Naná hogy jövök játszani! Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  13. Még sok-sok blogszülinapot, szebbnél szebb hímzést kívánok :-)!

    VálaszTörlés
  14. Boldog Blogszülinapot kívánok!
    És köszönöm a sok-sok inspiráló, gyönyörű hímzést,bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog blogszülinapot neked! :) Én személy szerint nagyon örülök neki, hogy belekezdtél a blogírásba, mert különben nem ismertelek volna meg. :) A Fortunához pedig imádkozom, hátha nekem kedvez, mivel a születésnapom is december 1-jén lesz. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  16. Éljen a blogod még nagyon sokáig! :)
    Köszi a lehetőséget, nagyon szeretek varrni, boldog lennék, ha nyernék...

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a blogszülinaphoz! Szeretnék én is játszani! :-)

    VálaszTörlés
  18. Jönnék én is játszani hozzád! Hamarosan a blogomon is meghirdetem a játékodat!
    Sok-sok blogszülinapot kívánok!!!

    VálaszTörlés
  19. Grati az újabb évfordulóhoz :)
    Sok-sok szépséget várunk tőled a továbbiakban is :)

    VálaszTörlés
  20. Boldog blogszülinapot kívánok! :-)
    Nagyon szeretek nálad nézelődni, mindig olyan szépeket alkotsz. :-)
    Szeretnék veled játszani! :-)

    VálaszTörlés
  21. Én jövök játszani és felraklak mindenhova.
    Amúgy javulnak a dolgok? Szorítok nektek!

    VálaszTörlés
  22. Én is jövök játszani!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok neked.Szeretném én is valamelyik dobozkát.

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm, hogy már két éve olvashatunk. Még sok ilyen évfordulót kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  25. Naná, hogy én is jelentkezem! Isten éltessen! :-)

    VálaszTörlés
  26. Egy jóó régi zugolvasó is jelentkezik a játékra! :) Nagyon boldog blogszülinapot! Még sokszor ennyit!

    VálaszTörlés
  27. Boldog szülinapot!
    Szeretnék játszani! :-)

    VálaszTörlés
  28. Nagyon gyönyörűségesek!! Nagyon szeretnék belőle egyet én is. :)

    Boldog blogszülinapot kívánok neked!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon boldog blogszülinapot! Ezek nagyon szépségesek, bármelyiket elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  30. Boldog blogszülinapot ! Hátha Fortuna megtalál :-)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Én is jövök játszani, már úgyis rég játszottam.


    Remélem benne leszek a top 3-ban...:D

    Krisz

    VálaszTörlés
  32. Boldog blogszülinapot, Jucus! Nagyon szépeket alkotsz, legyen ez így továbbra is!

    VálaszTörlés
  33. Szia Judit!
    Én is harcba szállok, bár látom sok jelentkező van ezekre a gyönyörűségekre! :-)

    Dia

    VálaszTörlés
  34. Boldog blogszülinapot!:)
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra!:)

    VálaszTörlés
  35. Boldog,boldog,boldog születés napot!A zenét gondoldd hozá!
    Szeretnék játékra jelentkezni,nagyon,nagyon!!!!!
    Blogom nincs igy nem tudom kitenni,de ez nem akadály ugye?
    Legyen szép napod!Üdvözlettel:Gabi

    VálaszTörlés
  36. Jaj! Nagyon szertném! Kiváncsi is vagyok rájuk! Remélem nyerek! :DD

    VálaszTörlés
  37. Nagyon örülök,hogy idetaláltam Hozzád, gyönyörű dolgokat készítesz!
    Mivel a születésnapomon sorsolsz, muszáj megkísértenem a szerencsémet...:)))

    VálaszTörlés
  38. Köszönöm a sok kedves hozzászólást:) Igyekszem 3 nagyon szép ajándékot készíteni,amit a nyertesek kapnak majd:)))

    VálaszTörlés
  39. Boldog blogos szülinapot! Még sosem nyertem semmit, hátha most sikerül!:)

    VálaszTörlés
  40. Boldog blogszülinapot :)
    Én is szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  41. Boldog blogszülit!
    Szép dobozkák :)

    VálaszTörlés
  42. Szia! Én is szeretnék játszani!! Boldog blogszülinapot!!!!!!

    VálaszTörlés
  43. Isten éltesse a blogod szülinapja alkalmából! :) Én is elvittem a fotót, és csatlakozom! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  44. Én is jövök, gyönyörű ajándékokat kínálsz!
    Gratulálok a szülinaphoz!

    VálaszTörlés
  45. Judit, boldog blogszülinapot! Szeretnék én is pályázni a játékra (vagy inkább az egyik dobozkára? és a játékra pedig benevezni?)

    VálaszTörlés
  46. Boldog blogszülinapot!
    Én is szeretnék játszani :-)

    VálaszTörlés
  47. Boldog blogszülinapot!
    Szeretnék én is játszani ezért a csodás nyereményért! Köszönöm a lehetőséget.:) Oldalsávba kitettelek.

    Játék van nálam is gyertek játszani! :)

    VálaszTörlés
  48. hűha!
    el akad a szavam...
    én is ringbe szállok!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  49. Jucus! Ezúton kívánok én is hímzésben,képekben és persze bejegyzésekben gazdag blog-szülinapot.Kitettelek az oldalamra.:-)
    A játékra is jelentkeznék.Hátha...

    VálaszTörlés
  50. Boldog blogszülinapot és szebbnél szebb hímzéseket! :DD

    VálaszTörlés
  51. Boldog blogszülinapot!
    Nagyon szeretnék egyik ajándékodnak boldog tulajdonosa lenni!!!:)

    VálaszTörlés
  52. Boldog blogszülinapot! :)
    Köszönöm a lehetőséget, közzé is tettem a blogomon.

    VálaszTörlés
  53. Blogszülinapot!
    Szeretnék jelentkezni és kitettem a blogomon :)

    VálaszTörlés
  54. Nagyon csinik ezek a dobozkák.
    Még üresen is elfogadnám!
    Kiteszlek a blogomba: http://kaszilva.blogpspot.com
    Szilvi

    VálaszTörlés
  55. Szerintem már csak én hiányzok a legjobb barátom játékából ... :D De megérkeztem ... :D

    VálaszTörlés
  56. Gratulálok az évfordulóhoz, kívánok még nagyon sok új bejegyzést neked.
    Ha lehet, én is jelentkeznék a játékra.

    VálaszTörlés
  57. Drága Jucus, jelentkeznék én is a játékra. Mostanában a dolgaim nem úgy alakulnak, ahogy szeretném, kevesebbet vagyok jelen. Talán majd most visszajön a kedvem. Köszi!

    VálaszTörlés
  58. Boldog blogszülinapot!
    Én is szeretnék részt venni a játékban.
    Egyik dobozka szebb mint a másik

    VálaszTörlés
  59. Boldog blogszületésnapot!
    Örülök, hogy én lehetek a 200. követőd és még a játékon is részt vehetek!
    :)

    VálaszTörlés
  60. Gratulálok, én is játszanék! :)

    VálaszTörlés
  61. Boldog blogszülinapot és még jó sokat! :)
    Szeretnék veled játszani, hátha...

    VálaszTörlés
  62. Legyen tényleg boldog blogszülinapod és kéretik soha abba nem hagyni a sok szép bejegyzést!

    VálaszTörlés
  63. Boldog blogszülinapot! :)
    Micsoda gyönyörűségek ! :)
    Én is szeretnék jelentkezni, közzé is tettem a blogomon.

    VálaszTörlés
  64. Ennyi szépségnek nem lehet ellenállni, szeretnék én is játszani :) Köszönöm, hogy olvashatlak, sok-sok inspiráló és gyönyörködtető bejegyzésed van mögöttem :) További boldog hímezgetést! :))

    VálaszTörlés
  65. Szia Judit!
    Sok boldogblog-szülinapot, és még sok örömöt kívánok Neked a hímzéshez!

    Csincsilla

    VálaszTörlés
  66. Szia!

    Boldog blogszülinapot és további sok sikert kívánok! :)
    Én is szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  67. Boldog blogszülinapot! :)
    Jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  68. Boldog szülinapot! :)
    Én is szivesen játszanék veled :)

    VálaszTörlés
  69. Szia, Judit!

    Boldog blogszulinapot! Csodasak a munkaid!

    VálaszTörlés
  70. Ezek nem keresztszemes apróságok, hanem Keresztszemes csodák.. nem kellene blogcímet alakítani? Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  71. Bakker, majdnem lemaradtam:))).
    Vagy le is maradtam?

    Boldog szülinapot kívánok!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails