2011. október 7.

Makkos doboz Nórinak

Sziasztok!

Egy újabb barter üzlet köttetett. Ezúttal Nórival egyeztünk meg:)

Egy őszies árnyalatokban pompázó, halványzöldre festett, makkos dobozt küldtem Neki. kívül-belül párnáztam, alábéleltem, és egy rozsda színű zsinórt is kapott:))) A csodaszép Carriage House Samplings mintát egy Margó által átfestett (eredetileg 1047-es halvány aranybarna Anchor) osztott hímzővel kiviteleztem, valamint világosbarnával töltöttem ki a makkocskát, és sötétbarnával tettem bele a kontúröltéseket. Az alap egy krém színű 32ct hímzővászon.

CHS - Acorns & Threads

Kipróbálhattam a ringlizőmet is:) Díszítés gyanánt 4 6szög alakú gyűrűt tettem a sarkokba.
Ő cserébe ezt a gyönyörűséges ékszer szettet postázta. Ajándék lesz, így linkelem:) Ugye milyen széééép? Abszolut a Nővérem színvilága, így biztos a siker.

Nagyon köszi, Nóri! Várom a postást!

Puszi,

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép,ízléses lett,és látom a ringliződ is szuperül működik;-)!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Emő! Egy ilyen szép mintával nem volt nehéz szépet készíteni:) A rilgliző műkörik, de nagy bánatomra, csak a normál méretű karikákhoz jó...úton van egy másik. Majd mondom, hogy a kisebb ringlikhez beválik-e.

    VálaszTörlés
  3. Olyan szép dobozokat csinálsz! Ez is egy remek darab!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Leki!
    Köszi, Dóra!

    Nekem is nagyon tetszett a doboz, olyannyira, hogy majdnem megtartottam:)))

    VálaszTörlés
  5. Húú, nagyon jó lett, igazi őszi dobozka. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ízléses a hímzés, és tökéletes az egész együtt! De hol találsz ilyen szép dobozt?

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! szép hímzés, szép doboz!

    VálaszTörlés
  8. Andulka, Móni,Tünde, Rece-Fice, Bakternő Kata, nagyon köszi :))

    A dobozt natur állapotban szereztem be a helyi hobby boltban. Jelenleg nincs nekik készleten, de ha szeretnél, addig zaklatom őket, amíg hoznak, és tudok küldeni:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails