2011. október 26.

Adok-veszek, csereberélek

Csak hogy lássátok, hogy a lázas hímzésben azért az élvezeteknek is adok, megmutatom, milyen pakkocskát kaptam ma Böbétől:)

Nem győztem simogatni a Needle Necessities, The Thread Gatherer és Dinky Dyes fonalacskákat:)

Nagyon kedves volt Böbe, mert küldött egy Viky Clayton selymet is, valamint mintát 3 féle Carrie's selyem hímzőből. Komolyan mondom, ez lesz a vesztem!!!!! Azt hiszem, hamarosan kiárusítom a fonalaim egy részét, mert már nem férek :)))

Nagyon örülök, hogy ennyi gyönyörűséget sikerült szereznem!
Köszi még egyszer:))))

Még néhány nap, és készen vannak a hölgyek!!!

Csütörtök reggel elutazunk és csak vasárnap este érünk vissza. Aztán jövök fotóval:)

Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Hú! Csak csöpög az ember nyála ennyi szépség láttán!:o)))

    VálaszTörlés
  2. Először is gratula a hölgyeidhez, imádom a fázisfotókat nézegetni.

    A fonalaidtól elakadt a lélegzetem...

    Kérni szeretnék Tőled valamit. Most lefogok bukni. Betegesen gyűjtöm a fonalrendezőkről készült fotókat, éppen úgy mint a himzéstartók fotóit.
    (Talán ez az én perverzióm :) )A fotódon láttam egy olyan fonalat, ami kartonra van felfűzve, oldalára ez van írva: Amber Waves. Arra szeretnélek megkérni, hogyha van kedved és időd, lefotóznád külön, hogy láthatnám miként van felfűzve ez a fonalad?
    Hozzáteszem, minden fonalam hagyományos karton bobinra van feltekergetve, és nem akarok váltani, csak nagyon kíváncsi vagyok erre a módszerre.
    Most ide egy nagyon pirulós, és kérlelő szmájli illene.

    VálaszTörlés
  3. Ha kapok egy e-mail címet, nagyon szívesen küldök közelit a Viky Clayton selyemről és csomagolásáról:)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails