2011. november 17.

2*365 = 2. blogszülinap = JÁTÉK

Kedves Barátaim, Olvasóim!

Majdnem elfelejtettem egy nagyon fontos dolgot: csodálatos nap virradt ma, hiszen éppen 2 éve, hogy hosszas vívódás után blogírásba és "mutogatásba" kezdtem:)
E jeles alkalomból szeretnék megajándékozni 3 szerencsés pályázót egy-egy általam összeállított ajándékcsomaggal:)

A dobozok csak illusztrációk :)))
A pakkok tartalma meglepetés marad egészen a húzás napjáig.

Jelentkezési határidő: 2011. november 30.
Sorsolás: 2011. december 1. 

Ha állandó követőm vagy, valamint itt kommentet hagysz, bekerül a Neved abba a bizonyos kalapba. Persze, annak is nagyon örülök, ha a blogodon vagy közösségi oldalakon megosztod a felhívást:)

Hálásan köszönöm Mindenkinek, aki figyelemmel kíséri a munkáimat, a hímzéseim alakulását.


Puszi,

73 megjegyzés:

  1. Jajj, Judit! Nagyon-nagyon-nagyon szeretném! A két kis barna a szívem csücske! Imádkozom Fortunához, jó? Hátha! Amúgy meg boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog blogszülinapot... sok-sok gyönyörű hímzést, bejegyzést kívánok :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda gyönyörűségek!! Nagyon szeretnék belőle egyet én is. :)

    Boldog blogszülinapot kívánok neked!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a blogszülinaphoz! Légy továbbra is ilyen aktív, had gyönyörködhessünk :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök hogy követőd lehetek, így szeretnék én is játszani :-D!
    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok az évfordulóhoz,és további sikeres kreatívkodást kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog blog szülinapot és persze én is nagyon nagyon szeretném az ajándékot:))

    VálaszTörlés
  8. Kedves Judit!
    Először is szeretném megköszönni, hogy időt szánsz a blog-írásra! Nagyon sok szépet látok Nálad, sok jó ötletet adtál már :) További jó munkát kívánok! :)
    ... és igen, természetesen én is szeretnék jelentkezni a játékra! :o)

    VálaszTörlés
  9. Drága Jucuskám!
    Természetesen én is szeretnék játszani,bízva abban,hogy ezennel nyerek az általad készített szép ajándékokból!:-)
    A blogszülinaphoz gratulálok,folytasd tovább a hímzést,blogírást egyaránt mindnyájuk és saját magad örömére!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  10. Boldog-boldog blogszülinapot!!!:)
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra!:)

    VálaszTörlés
  11. 2 év sok idő, gratulálok a kitartásodhoz és gyönyörű munkáidhoz! nagyon szerencsés lesz az a három ember...

    VálaszTörlés
  12. Naná hogy jövök játszani! Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  13. Még sok-sok blogszülinapot, szebbnél szebb hímzést kívánok :-)!

    VálaszTörlés
  14. Boldog Blogszülinapot kívánok!
    És köszönöm a sok-sok inspiráló, gyönyörű hímzést,bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog blogszülinapot neked! :) Én személy szerint nagyon örülök neki, hogy belekezdtél a blogírásba, mert különben nem ismertelek volna meg. :) A Fortunához pedig imádkozom, hátha nekem kedvez, mivel a születésnapom is december 1-jén lesz. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  16. Éljen a blogod még nagyon sokáig! :)
    Köszi a lehetőséget, nagyon szeretek varrni, boldog lennék, ha nyernék...

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a blogszülinaphoz! Szeretnék én is játszani! :-)

    VálaszTörlés
  18. Jönnék én is játszani hozzád! Hamarosan a blogomon is meghirdetem a játékodat!
    Sok-sok blogszülinapot kívánok!!!

    VálaszTörlés
  19. Grati az újabb évfordulóhoz :)
    Sok-sok szépséget várunk tőled a továbbiakban is :)

    VálaszTörlés
  20. Boldog blogszülinapot kívánok! :-)
    Nagyon szeretek nálad nézelődni, mindig olyan szépeket alkotsz. :-)
    Szeretnék veled játszani! :-)

    VálaszTörlés
  21. Én jövök játszani és felraklak mindenhova.
    Amúgy javulnak a dolgok? Szorítok nektek!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok neked.Szeretném én is valamelyik dobozkát.

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm, hogy már két éve olvashatunk. Még sok ilyen évfordulót kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  24. Naná, hogy én is jelentkezem! Isten éltessen! :-)

    VálaszTörlés
  25. Egy jóó régi zugolvasó is jelentkezik a játékra! :) Nagyon boldog blogszülinapot! Még sokszor ennyit!

    VálaszTörlés
  26. Boldog szülinapot!
    Szeretnék játszani! :-)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon gyönyörűségesek!! Nagyon szeretnék belőle egyet én is. :)

    Boldog blogszülinapot kívánok neked!

    VálaszTörlés
  28. Nagyon boldog blogszülinapot! Ezek nagyon szépségesek, bármelyiket elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  29. Boldog blogszülinapot ! Hátha Fortuna megtalál :-)

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Én is jövök játszani, már úgyis rég játszottam.


    Remélem benne leszek a top 3-ban...:D

    Krisz

    VálaszTörlés
  31. Boldog blogszülinapot, Jucus! Nagyon szépeket alkotsz, legyen ez így továbbra is!

    VálaszTörlés
  32. Szia Judit!
    Én is harcba szállok, bár látom sok jelentkező van ezekre a gyönyörűségekre! :-)

    Dia

    VálaszTörlés
  33. Boldog blogszülinapot!:)
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra!:)

    VálaszTörlés
  34. Boldog,boldog,boldog születés napot!A zenét gondoldd hozá!
    Szeretnék játékra jelentkezni,nagyon,nagyon!!!!!
    Blogom nincs igy nem tudom kitenni,de ez nem akadály ugye?
    Legyen szép napod!Üdvözlettel:Gabi

    VálaszTörlés
  35. Jaj! Nagyon szertném! Kiváncsi is vagyok rájuk! Remélem nyerek! :DD

    VálaszTörlés
  36. Nagyon örülök,hogy idetaláltam Hozzád, gyönyörű dolgokat készítesz!
    Mivel a születésnapomon sorsolsz, muszáj megkísértenem a szerencsémet...:)))

    VálaszTörlés
  37. Köszönöm a sok kedves hozzászólást:) Igyekszem 3 nagyon szép ajándékot készíteni,amit a nyertesek kapnak majd:)))

    VálaszTörlés
  38. Boldog blogos szülinapot! Még sosem nyertem semmit, hátha most sikerül!:)

    VálaszTörlés
  39. Boldog blogszülinapot :)
    Én is szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  40. Boldog blogszülit!
    Szép dobozkák :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! Én is szeretnék játszani!! Boldog blogszülinapot!!!!!!

    VálaszTörlés
  42. Isten éltesse a blogod szülinapja alkalmából! :) Én is elvittem a fotót, és csatlakozom! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  43. Én is jövök, gyönyörű ajándékokat kínálsz!
    Gratulálok a szülinaphoz!

    VálaszTörlés
  44. Judit, boldog blogszülinapot! Szeretnék én is pályázni a játékra (vagy inkább az egyik dobozkára? és a játékra pedig benevezni?)

    VálaszTörlés
  45. Boldog blogszülinapot!
    Én is szeretnék játszani :-)

    VálaszTörlés
  46. Boldog blogszülinapot!
    Szeretnék én is játszani ezért a csodás nyereményért! Köszönöm a lehetőséget.:) Oldalsávba kitettelek.

    Játék van nálam is gyertek játszani! :)

    VálaszTörlés
  47. hűha!
    el akad a szavam...
    én is ringbe szállok!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  48. Jucus! Ezúton kívánok én is hímzésben,képekben és persze bejegyzésekben gazdag blog-szülinapot.Kitettelek az oldalamra.:-)
    A játékra is jelentkeznék.Hátha...

    VálaszTörlés
  49. Boldog blogszülinapot és szebbnél szebb hímzéseket! :DD

    VálaszTörlés
  50. Boldog blogszülinapot!
    Nagyon szeretnék egyik ajándékodnak boldog tulajdonosa lenni!!!:)

    VálaszTörlés
  51. Boldog blogszülinapot! :)
    Köszönöm a lehetőséget, közzé is tettem a blogomon.

    VálaszTörlés
  52. Blogszülinapot!
    Szeretnék jelentkezni és kitettem a blogomon :)

    VálaszTörlés
  53. Nagyon csinik ezek a dobozkák.
    Még üresen is elfogadnám!
    Kiteszlek a blogomba: http://kaszilva.blogpspot.com
    Szilvi

    VálaszTörlés
  54. Szerintem már csak én hiányzok a legjobb barátom játékából ... :D De megérkeztem ... :D

    VálaszTörlés
  55. Gratulálok az évfordulóhoz, kívánok még nagyon sok új bejegyzést neked.
    Ha lehet, én is jelentkeznék a játékra.

    VálaszTörlés
  56. Drága Jucus, jelentkeznék én is a játékra. Mostanában a dolgaim nem úgy alakulnak, ahogy szeretném, kevesebbet vagyok jelen. Talán majd most visszajön a kedvem. Köszi!

    VálaszTörlés
  57. Boldog blogszülinapot!
    Én is szeretnék részt venni a játékban.
    Egyik dobozka szebb mint a másik

    VálaszTörlés
  58. Boldog blogszületésnapot!
    Örülök, hogy én lehetek a 200. követőd és még a játékon is részt vehetek!
    :)

    VálaszTörlés
  59. Gratulálok, én is játszanék! :)

    VálaszTörlés
  60. Boldog blogszülinapot és még jó sokat! :)
    Szeretnék veled játszani, hátha...

    VálaszTörlés
  61. Legyen tényleg boldog blogszülinapod és kéretik soha abba nem hagyni a sok szép bejegyzést!

    VálaszTörlés
  62. Boldog blogszülinapot! :)
    Micsoda gyönyörűségek ! :)
    Én is szeretnék jelentkezni, közzé is tettem a blogomon.

    VálaszTörlés
  63. Ennyi szépségnek nem lehet ellenállni, szeretnék én is játszani :) Köszönöm, hogy olvashatlak, sok-sok inspiráló és gyönyörködtető bejegyzésed van mögöttem :) További boldog hímezgetést! :))

    VálaszTörlés
  64. Szia Judit!
    Sok boldogblog-szülinapot, és még sok örömöt kívánok Neked a hímzéshez!

    Csincsilla

    VálaszTörlés
  65. Szia!

    Boldog blogszülinapot és további sok sikert kívánok! :)
    Én is szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  66. Boldog blogszülinapot! :)
    Jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  67. Boldog szülinapot! :)
    Én is szivesen játszanék veled :)

    VálaszTörlés
  68. Szia, Judit!

    Boldog blogszulinapot! Csodasak a munkaid!

    VálaszTörlés
  69. Ezek nem keresztszemes apróságok, hanem Keresztszemes csodák.. nem kellene blogcímet alakítani? Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  70. Bakker, majdnem lemaradtam:))).
    Vagy le is maradtam?

    Boldog szülinapot kívánok!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails