2011. október 14.

Latinka őszi ajándék láncában adtam

A héten sikerült átadnom Veronikának az ajándékot, hiszen már a határidő közeledett. Vele kerültünk ugyanis "párba" a Latinka blogján meghirdetett őszi ajándékozós játékban:) Még szerencse, hogy a városon belül meg tudtuk oldani a találkát.

Ismerős, ugye?
VFiona Design - Itt van az ősz, itt van újra...

Még korábban hímeztem ki ezt a helyes VFiona által tervezett őszi mintát, de csak most jött el az ideje, hogy elnyerje végső formáját ill. új gazdájához kerüljön :)))

Nekem nagyon tetszik a végeredmény, és úgy láttam, ő is elégedett volt!

Ne haragudjatok, hogy mostanában szűkszavúbb vagyok, de hímzem ezerrel a Lanarte - Charleston Ladies képet. Vasárnap mutatom az utolsó előtti fázisfotót, jövő hétvégén az utolsót, majd utána pár nappal a végeredményt:) Szorítsatok, hogy sikerüljön befejezni!!!

Puszi,

3 megjegyzés:

  1. Jucus, nagyon drukkolok Neked és a villámtűdnek! :) Már megint tüdéri, amit alkotsz.
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szurkolok hogy sikerüljön készre alkotnod. Várom a fázis fotókat és addig is ez a kislányos kép nagyon vidám :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Brigi, köszi Newsee! Vasárnap jövök fotóval :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails