2013. augusztus 5.

Halloween-i hímzős játék - Halloween Stitching Challenge

Sziasztok!

Magam sem gondoltam volna, hogy így belefeledkezek ebbe a mintába:) Köszönöm szépen, Angi:)
Egyik nap elkezdtem, másik nap elkészültem vele, és nagyon szép lett a végeredmény. Nos, akkor lássuk csak, mi rotyog abban a fazékban?!
32ct kézzel festett Zweigart Belfast hímzővászonra dolgoztam

A mintaív által megadott Barbaral fonalakat használtam:
Marigold, Mint sorbet, Rosewood, Skin, Cyklamem, Cinnamon

Halloween

Végül egy kis dekorációval:)
Puszi,

16 megjegyzés:

  1. Te már kész is vagy vele? :) Nagyon klassz kivarrva! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, turbó tempóban haladtam:) Sok minden van, amit tologatok, és nem szerettem volna, ha ez a kedves minta a sor végére kerül:)

      Törlés
    2. Turbótű! Kérhetek egyet? :D Én is már szeretném készen látni az enyémet. Szerintem napok kérdése, hogy belekezdek, mert ebben a melegben még élni sincs kedvem! Én is félre raktam mindent, ez a minta van a kupacom tetején ;)

      Törlés
    3. :) persze, küldök, és csatolok mellé néhány szabad órát is:)))

      Törlés
  2. Hallowin? De előre szaladtunk és de jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kis késő ősz ebben a nagy meleg nyári időszakban:) Amúgy igen, igazad van, előre szaladtunk. De így legalább garantáltan elkészült a minta Halloween-ig :)))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. :) köszi, Barbaral:) Nagyon szépek a fonalaid, nagyon jól mutat vele ez a minta (is) :D

      Törlés
  4. Köszönöm Jucus itt is a gyorsaságod, nagyon örülök hogy tetszik a minta, hamarosan szerelmes madárkás jön, ha lesz úgy 2 napom varrogatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen:) Nem volt nehéz gyorsnak lenni egy olyan mintával, ami hímezteti magát:) Szeretettel várom a következő kihívást :DDD

      Törlés
  5. Jucuskám, drágám, ha te valamibe belekezdesz azt hamar készre varrod, persze ha nem egy Twilight Bridge méretről van szó;-))))
    Tetszik ez a minta, a fonalak színe is , tettszik a kivitelezés is a gyorsaságod pedig lenyűgöző!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó reggelt Emőci:) Aranyos vagy, köszi:) De meglásd: ha elkezded, Te is gyorsan elkészülsz ezzel a hímzéssel.

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails