2013. augusztus 31.

Renato Parolin - Pennellate di magia 10.

Sziasztok!

Elérkezett a pillanat, hogy megmutassam: elkészültek az utolsó, azaz 10. Renato Parolin virágok!! 

Judit munkájával immár teljes az én sorozatom:
                  Renato Parolin - Pennellate di magia COMPLETE

Renato Parolin - Pennellate di magia 9-10.
Az én hímzésem Judit kendőjén:
Renato Parolin - Pennellate di magia 9-10, kiegészítve a Fánitól kapott ollóőrrel:)

Juditk kendőjén az én 5 virágom:)
Fantasztikus volt ez a közös hímzés, itt is nagyon köszönöm Juditnak!
Puszi,

11 megjegyzés:

  1. káprázatos! nagyon szembemászó "munka"....
    ügyesek vagytok....le a kalappal....
    iagazán impozáns darab....

    minden jót

    Éva Szerbiából

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva!

      Nagyon aranyos vagy, hogy benéztél, és nagyon köszönöm a dicsérő szavakat Judit nevében is.

      Puszi
      Jucus

      Törlés
  2. Nagyon szépek lettek! Megérte a sok munka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen:) Talán jövő héten haza is ér Franciaországból a kész kendőm:)

      Törlés
  3. Gyönyörűséges lett, de hogy őszinte legyek én a sok backstitchtől (nem tudom a magyar pontos megfelelője mi) agylobot kaptam volna az fix :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi, Angi :) :) :) Én nagyon szeretem a szálöltéseket is:)

      Törlés
  4. Szemet gyönyörködtető ez a színes szépség! Gratulálok a közös munka eredményéhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:))) Az igazi dícséret Renato Parolint illeti;)

      Törlés
  5. Die Stickerei sieht super schön aus.

    VálaszTörlés
  6. Összességében káprázatos, amúgy egyenként is.Nem csak x-eket tartalmaz és a színei is harmonikusak. Olyan, mint mikor fonalat festek Egyikből jön a másik:a kékhez egy kis türkiz, a narancsot meg lassan barnába...

    VálaszTörlés
  7. Ó, nagyon szép lett! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails