2010. február 14.

1/3 BP Quaker Sampler és 5/6 Sweetheart Cottage

Hát ismét itt vagyok:-)

Mutatom, min dolgoztam az elmúlt 2 hétben, amikor időm engedte:

1. A Kinkade festmény lassan a befejezéshez közelít. A pirosan és a rózsaszínek már teljesen ki vannak töltve. A barnáknak ugrottam most neki.
2. A Beatrix Potter mintakendőt nagyon szeretem csinálni, és nem bírok ellenállni! Nagyon sokszor félre teszem a Sweetheart Cottage képet, csak hadd bökhessek párat ezen is:-) Vettem Q-Snap keretet és nagyon meg vagyok elégedve vele. Az ilyen típusú mintákhoz szerintem nagyon szuper találmány.3. Elkezdtem a babaértesítőt is. Még csak az elején tartok, de ha a Kinkade képet befejezem, belehúzok!
Jó hímezgetést, horgolást, foltvarrást:-)

4 megjegyzés:

  1. Jucus, nagyon ügyes vagy!!!:-))Hamarosan tényleg készen lesz a Kinkade kép.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, minden bíztató szó jól esik:-) Bár már minden általam kitűzött határidőt átléptem, igyekszem a Kinkade képet március 1-ig készre hímezni:-)

    VálaszTörlés
  3. Azt a mindenit!!!! Le vagyok nyűgözve a Kinkade kép láttán. Már így, hogy nincs befejezve is látszik, hogy mekkora hatalmas munka!!! Fantasztikus vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails