2010. november 17.

Blogszülinap

Sziasztok!

Épp ma egy éve, hogy elkezdtem írni ezt a blogot:-) Arra gondoltam, hogy egy kedves játékkal ünneplem meg ezt az alkalmat, természetesen Veletek együtt.

A feltételek a szokásosak:
-hagyj megjegyzést itt, megemlítve, melyik ajándékra pályázol
-add hírül a blogodon a játékot, tedd ki a képet


Jelentkezési határidő: november 30.
Sorsolás: december 1.

Így szerencsés esetben akár a Mikulás is viheti az általatok kiválasztott csomagot :-)

2 nyertes lesz. Egyikük egy fonalas ajándékcsomagot kap (osztott hímzőkből összeállítva), másikuk egy (keresztszemes hímzéshez felhasználható) szövetes variációt.

Úgy gondoltam, nem saját készítésű holmit ajánlok, hiszen Mindenkinek jobban jönne most egy kis alapanyag.

További részletek, képek a csomagok pontos tartalmáról a héten várhatóak!
Puszi addig,

55 megjegyzés:

  1. Én vagyok az első jelentkezőőőő! Gratulálok az eltelt évhez és még sok-sok alkotásokkal teli szülinapot a blogodnak de elsősorban az írójának! Vagyis neked! :o) Remélem nyerő leszek nálad! ;) Úgyis tudod mire pályázom, de a fonalakat is tutira fel tudnám használni! Már tanultam ám tőled. Sokszor alkalmazom egyéb varrásoknál az osztott fonalat!

    Puszi! Szombat! :oD

    VálaszTörlés
  2. Szia Jucus! Boldog blogszulinapot! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok,és természetesen én is szeretnék jelentkezni:-)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot! Én a Mikulásra bízom, mivel lep meg:-)))

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Jucus !!Boldog blogszülinapot Neked !:)A további alkotásaidhoz pedig elég időt és jó ötleteket , szép fonalakat kívánok !

    VálaszTörlés
  6. Kedves Jucus, én is gratulálok a blogszülinaphoz!!

    Természetesen szeretnék játszani is, de szokás szerint döntésképtelen felnőtt vagyok... nem tudom melyik csomagot választanám. Mindkettőnek örülnék.

    Köszi a játékot!
    Dóri

    VálaszTörlés
  7. Ha lehet jönnék én is...
    Gratulálok a szülinaphoz, további szép mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülit a blogodnak!
    Jöttem játszani az esélytelenek nyugalmával :-)))

    VálaszTörlés
  9. Szeretnék játszani! Köszönöm a lehetőséget! És nem utolsósorban pedig boldog szülinapot a blogodnak! :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszuletesnapot.:)
    Mindket csomagnak orulnek,de talan a szovetek jobban jonnenek.:)
    Hirdetem a jatekodat.:)

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogszületésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  12. Szia !
    Én nem szeretném rontani a többiek nyerési esélyét, csak boldog blogszülinapot kívánni :-) M.

    VálaszTörlés
  13. Boldog évfordulót,további sikeres alkotómunkát kívánok!
    Az anyagra pályáznék:)

    VálaszTörlés
  14. Boldog évfordulót a blogvilágban! :)

    Anyagra pályáznék. :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog szülit!

    A szövetekre pályázom. Kitettelek a blogomra!

    VálaszTörlés
  16. Én játszok! A nyeremény legyen meglepi!:))

    VálaszTörlés
  17. Boldog blogszülinapot!

    És én is csatlakozom a döntésképtelenek táborához. Mindkét nyeremény csábító.

    VálaszTörlés
  18. Gratula, boldog szülinapoooooooot!
    Jöttem játszani, az x-szemes pakkot választanám. Itt az ideje kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  19. Boldog blogszületésnapot, és még sok hasonló évfordulót!:)
    Na meg egy kis anyag utánpótlás sosem árt:DDD

    VálaszTörlés
  20. Én is jövök! Boldog blogszülinapot, még jó sokat!
    Nehéz a választás, de azt hiszem, én is az anyagokért játszanék.

    VálaszTörlés
  21. Szia Jucus!
    Boldog Évfordulót :)

    Jelentkezem én is a sok-sok finomságra :D

    VálaszTörlés
  22. Szia Jucus!
    Boldog szülinapot és még sokat!!!!
    Nem pályázom ajándékra, csak veled együtt örülök!!! Vera

    VálaszTörlés
  23. Boldog blogszülinapot! Én is játszanék.
    http://szappankonyha.blogspot.com/
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  24. Boldog blogszülinapot, Jucus!
    Játszhatok én is????
    Köszönöm a lehetőséget!
    Hogy melyiket szeretném. Mindegy! Bármelyiknek örülök!
    Üdv:
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  25. Nagyon boldog első blogszülinapot!
    Nagyon örülnék a szöveteknek!

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Gratulálok én is az első szuletésnaphoz! Remélem lesz még sok-sok.
    Játszanék Veled én is a fonalakat szeretném, ha Fortuna Istennő rám mosolyogna! :-)
    Cinella

    VálaszTörlés
  27. Gratulálok az egy évhez,Sajnos nekem blogom nincs igy játszani sem tudok.

    VálaszTörlés
  28. Hali!

    Jelentkeznék a játékra!
    A szövetes variáció érdekelne, ha a Sors úgy hozza :)

    Köszönöm a lehetőséget és boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Boldog szülinapot!Kitettelek, hátha sikerül :-))

    VálaszTörlés
  30. Szia! Boldog blogszülinapot! :-)
    Szeretnék én is játszani ha lehet.
    Bármelyik ajándéknak nagyon örülnék. :-)

    VálaszTörlés
  31. Boldog szülinapot. Én is részt szeretnék venni a játékban. Az oldalsávba kitettem a linket/képet a játékodra. És én a szövetes variációt szeretném.

    VálaszTörlés
  32. tyu de jol jonne az anyag... es boldog szuletesnapot!

    VálaszTörlés
  33. Én is Én is Én is!!!!!
    Boldogblog szüllinapot!!!!!

    VálaszTörlés
  34. Boldog szülinapot! Én is a szövetekre pályázok. :)))

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Boldog Blog-Szülinapot kívánok!
    Szeretnék én is csatlakozni a játékhoz. Az anyagokat választanám.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  36. Boldog BlogSzülinapot! Én is jöttem játszani és bármelyik csomagnak nagyon szívesen örülnék :)

    VálaszTörlés
  37. Én is boldog blogszülinapot kívánok, alkoss és mutass még nekünk sok szépet!

    Én sem hagynám ki a játékod, én a szövetekre pályáznék:o) Már teszem is ki az oldalamra a játékfelhívásod! Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. Hú! Ez nagyon izgalmas! Megpróbálnám én is! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  39. Boldog szülinapot! Játszani én is szeretnék, de választani nem tudok! Magdi

    VálaszTörlés
  40. Boldog szülinapot! Szeretem a gyönyörű munkáidat csodálni! :-)

    Én a szövetcsomagot választanám, ha nyernék :-)

    VálaszTörlés
  41. Én is csatlakozom, Boldog szülinapot a blogodnak!

    Egyben szeretnék jeletkezni a játékodra!

    VálaszTörlés
  42. Gratulálok és csak így tovább :-)
    Én is szeretnék játszani, nekem is mindegy melyikért de talán az első variáció...

    VálaszTörlés
  43. Boldog blogszülinapot! az anyagokért játszanék én is! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Sok-sok további, bejegyzésekben gazdag évet a blogodnak :-)! És naná, hogy jelentkezem :-D.

    VálaszTörlés
  45. Én is szívesen játszanék. Itt nálunk fonalakat lehet kapni de színes hímző anyagot már nem, még fehéret is alig árúlnak. De ha nyernék bármelyik csomagnak örülnék. :))
    Boldog Blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  46. Kedves Judit !

    Boldog BLOGszülinapot kívánok !

    Ez az első játék, amire feliratkozom és köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  47. Öregszünk? Öregszünk?

    Boldog évfordulót!

    Kata

    VálaszTörlés
  48. Kedves Jucus! Nagy tisztelettel tekintek Rád, mint "öreg" blogolóra: én kb. 10 perce indítottam az enyémet. De majd egy év múlva...:-)
    Boldog szülinapot, gratulálok a nagyon jó hangulatú, barátságos oldaladhoz!
    Ha lehet választani, a nyeremények közül inkább a szöveteket szeretném!
    Szia
    Erika

    VálaszTörlés
  49. Boldog szülinapot, és én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  50. Nagy-nagy gratula! Örülök, hogy megismertelek személyesen is, mielőtt eljöttem otthonról... :)

    Szeretnék én is játszani, és ha netán én leszek Fortuna kegyeltje, és nem akarsz Új Zélandra postázni, akkor is beszállok :D (csak anyumékhoz kérném a kis csomagom...)

    VálaszTörlés
  51. hello!
    Boldog blogszülinapot kívánok én is neked!
    jövök játszani!
    játékodat oldalamon hirdetem...
    mindkettő csomag összeállítás pazar, nehéz választani, mindkettő csábító...
    ha nagyon muszáj választani akkor a fonalakat szeretném...
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  52. Boldog bloszülinapot kívánok neked én is, Jucuskám! Majdnem nem értem ide, olyan hirtelen november vége lett:-)
    Olyan szépek az ajándékaid, nem igazán tudnék választani közülük. Fortunára, ill. rád bízom a dolgot:-)

    VálaszTörlés
  53. Természetesen blogszülinapot kívánok:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails