2014. április 18.

Húsvéti hímzések

Sziasztok!

Húsvétra egy számomra kedves illetőnek készítettem el ezt a Danybrod tojásdíszt. A minta által megadott DMC színeket használtam, 28ct natur Zweigart alapra.
Danybrod - Easter

Barbaral húsvéti képeslap cserebere játékára ezt a lapot hímeztem.
Heart in Hand - Easter Bird (összeállítás előtt)

Heart in Hand - Easter Bird
A mai postával pedig megérkezett Barbi ajándéka, ez az édes nyuszis lap:) Nagyon szépen köszönöm, igazán édes lett:)
Barbi cuki nyuszija
A tegnapi postával pedig ezeket a gyönyörűségeket kaptam egy "titkos" feladótól:
Húsvéti meglepetés
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek!

Puszi,

8 megjegyzés:

  1. Minden gyönyörű! Dany húsvéti mintája számomra nagyon sokat mond.
    Nem feledkeztem meg rólad, de be"havazódtam" a betegséggel , jelenkezni fogok.:)
    Áldott Húsvétot kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, Mamka! Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

      Törlés
  2. Mindegyik darab ízléses, kedves, imádni való! Kellemes Húsvétot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Mmanka! Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

      Törlés
  3. Minden nagyon szép Nálad!;-)
    Legyen nagyon szép az ünnepetek!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépeket hímeztél és kaptál is! Kellemes húsvéti ünnepeket nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen,Móni! Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails