2013. szeptember 21.

Bent Creek Autumn Arches és Mamilou Design

Sziasztok!

Itt van az ősz, visszavonhatatlanul. Alapvetően nagyon szeretem ezt az évszakot a csodálatos színvilág miatt, de most a hirtelen jött hidegnek köszönhetően kihűlt a lakás, és ezt nagyon rosszul viselem. Mit lehet ilyenkor tenni? Csak egy tipp: plédbe burkolózva hímezgetni:)
Bent Creek - Autumn Arches
Mamilou Design - 28ct len hímzővászonra 2x2 illetve 1x1 lukkal készítve
Mindenkinek nagyon kellemes szüreti időszakot kívánok:)
Puszi,

6 megjegyzés:

  1. Jajdejoook! Kulonosen a bent creek ;) O az abszolut love mar nagyon nagyon regota. Sot: tole valasztottam eletem elso xszemeset :)))
    Jo volt latni nalad ezt a mintat is, szivmelengeto :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon örülök, Éva, ha sikerült a látvánnyal örömet okozni :) Hamarosan jövök egy téli BC-kel is :) Puszi

      Törlés
  2. Én meg nem túlzottan szeretem, de ez kimondottan tetszik❤
    Mamilou pedig bűbáj!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Emőci :) Tudom, hogy nem a kedvenced a tervezőiroda, ugyanakkor valóban szépre sikerült ez a kompozíció ;)

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails