2012. augusztus 1.

LHN Dear Diary - Rebecca Small 8/8 KÉSZ AZ UTOLSÓ IS

Sziasztok!

Nagy boldogság számomra, hogy elkészült a Little House Needlework - Dear Diary sorozatának utolsó darabja is! Olyan motivált voltam, hogy szinte 2 nap alatt kihímeztem a 8. részt:)
LHN Dear Diary - Rebecca Small

8/8

Kicsit elméláztam azon, hogy tavaly ilyenkor értem a bonbonos dobozzal a finisbe, és most gyakorlatilag ezt a 8 részes szépséget könyvelhetem el szülinapi ajándékként magamtól:)
És íme, együtt a csapat:
LHN Dear Diary sorozat

Az első 4 darab

Az utolsó 4 darab

Puszi Mindenkinek,

21 megjegyzés:

  1. csodaszépek igy együtt Jucusom gyönyörű

    VálaszTörlés
  2. Volt szerencsém élőben is látni. Egyszerűen csodaszép együtt a 8 képecske. Köszi Jucus, hogy behoztad hozzám, és gyönyörködhettünk benne.

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen, Móka:) Nagyon jó volt a hajnali kulcsocska-keresgélés:))))

    VálaszTörlés
  4. Hát szuper vagy,ez is nagyon szép lett-és akkor mi is van ha én ennyire le vagyok maradva,azon kívül,hogy húzzak már bele?

    VálaszTörlés
  5. Én leszek a legfőbb szurkolótáborod:) És addig nem találok ki új közös projektet, megígérem, amíg Te a végére nem érsz, ok? Mindenki a saját tempójában, ahogy megbeszéltük:)

    VálaszTörlés
  6. Annyira szép lett, nagyon tetszik. Új projekt? Kíváncsian várom, bár még a naptár sal-lal sem vagyok készen, de igyekszem:)))

    VálaszTörlés
  7. Köszi, Éva:) Az új projektem jelenleg az, hogy a megkezdetteket befejezzem:) Na és egy-két rég dédelgetett "vágyott" minta is befér azért a hímzésrendembe:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett!
    ... és NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi, Ildikó:) Még két napig élvezem, hogy 32 vagyok:)

    VálaszTörlés
  10. Rendicsek,akkor megcsinálom ezerrel a blogszülinapi ajándékot,és belehúzok-és még van egy kis pinkeep a végére-ugye jól emlékszem?-memory felirattal.

    VálaszTörlés
  11. Ha kivégezted mindegyiket, megbeszéljük a kis pinkeep mintákat:)

    VálaszTörlés
  12. Wow, die Häuser sehen super aus.
    Liebe Grüße Grit

    VálaszTörlés
  13. Nahgyon szépek lettek, megérte a munka. Hogyan lesznek befejezve? Keretezve, külön-külön? El tudom képzelni a falon, egymás mellett. Büszke lehetsz rájuk!

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen, Rozy! Igen, úgy tervezem, hogy külön-külön kereteztetem majd őket, paszpartusan (a rávarrt kis kulcsok miatt mindenképpen így kellene). Egy hosszú folyosón nagyon szépen el tudnám képzelni őket, de ahhoz előbb egy szép házat is kellene vásárolni:)))

    VálaszTörlés
  15. Van egy 11,80m hosszú folyosónk :-) , ha esetleg?! nagyon nem tudnád hova rakni :-)))))

    VálaszTörlés
  16. Szia, most mindegyiket jól megnéztem és mindegyik részletben találtam valami érdekeset :)Ügyes!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails