2012. március 31.

Baba ajándék szett

Sziasztok!

Olyan gyorsan elröpült a március...de azért az utolsó napján még hoztam egy kis látnivalót, ami ezen a hétvégén kerül(t) kis gazdájához:)
Kapucnis babatörölköző előkével
Kapucnis babatörölköző előkével, a már jól ismert Tatty Teddy maci "kiskori" képmásával, ahogyan a labdát kergeti és a cumiját dobja messzire:)


Nagyon szerettem készíteni őket. Hamarosan kislányos szett is készül majd, hiszen a Húgom kijelentette: a babaruhákat már beszerezte a májusban születő Picinek, de babatörölközője még nincs.

További szép hétvégét!

11 megjegyzés:

  1. De szeretem ezeket a macikat, nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos!
    Jucus: a törölközőt és az előkét is Te varrtad vagy azt készen veszed?

    VálaszTörlés
  3. Cuki lett ez is. Nagyon belejöttél.

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen, hogy hány ilyen macit gyártasz! Annyira édesek!

    VálaszTörlés
  5. Csoda helyesek. És gratula a tesódnak is. Nagynéninek lenni jó!
    Jucus! Kicsit lemaradtam az én májusi babám miatt, de a 2es számú házikó elkészült a tesódéknak? Csak én nem láttam? Puszi: Viki, aki 2 éve nem tartott keresztszemes vásznat a kezében

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen Mindenkinek a kedves szavakat:)
    Ez már valóban a sokadik maci, de szerencsére mindig van újabb és újabb minta, így ritkán készítem kétszer ugyanazt:)

    Mesjudit: én magam készítem az előkét és a kapucnis törölközőt is méterben megvett alapanyagokból.

    Viki: a 2. számú házikó hónapok óta nem volt a kezemben...elakadt az építkezés...de jön a jó idő, így hamarosan folytatni fogom:) Köszi az érdeklődést, ez is ösztönöz:)))

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nagynéniséghez! :)) Tündériek a mackók! Megkérdezhetem, mire kell figyelni, ha ilyen intenzív használatra készül a hímzés, mint egy törülköző, illetve előke? Mennyire bírják ezek a bájos és egyedi darabok az igénybevételt? Vagy inkább emléknek, dísznek való? Köszönöm, ha mesélsz a tapasztalatokról!
    Brigi

    VálaszTörlés
  8. ez aztán tényleg emlékezetes ajándék! :)

    VálaszTörlés
  9. Brigi, köszi:) Tulajdonképpen nincs semmi extra tudnivaló, ugyanúgy lehet használni a hímzett törölközöt és előkét is, mint egy hagyományosat. Persze, ne 90 fokon mossa az ember, de normál mosással bírják a strapát:)
    Egyszer nagyot nevettem, amikor egy évnyi használat után szembe találkoztam egy általam készített törölközővel:) Kicsit megkopott zsiráf tekintett vissza rám, ám a hímzés nem bomlott fel, ugyanúgy nézett ki, mint új korában:)
    Puszi

    Tündéri Lonka: igen, ez egy örök emlék:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails