2011. augusztus 13.

Éljenek soká a hímzős barátnők :)

Szép napok állnak mögöttem:) Tegnap átutazóban itt járt Judit Franciaországból!!!! Olyan jó volt végre élőben is találkozni Vele. Hamar elröppent az a pár óra, amit együtt tölthettünk, de egy kis fényképes bizonyítékot csatolok a szépségekről, melyeket Judit ajándékozott nekem:
Most tudtam meg, hogy az Amitié magyarul "barátság"-ot jelent:)

A közös fotónk az ő gépén van, majd ha megkapom, mutatom:)

Aztán csengetett a postás 2 pakkocskával.

A kisebbik borítékot nyitottam elsőként: Margótól kaptam istenien megfestett osztott hímzőket! Annyira csodásak:)

Egy gyors, "zacskós" fotó :)

És itt már szépen befonogatva:)

Lilang születésnapi ajándék-kupaca teljes meglepetés volt :)))))))))))) Köszi szépen, hogy gondoltál rám!!!
Saját készítésű dolgokat kaptam Lilangtól:))

Milyen kár. hogy nincs egész évben szülinap!:)

Puszi,

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kicsit izgultam, hogy odaér-e még a héten :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok szép mindened van :)))) Irigy-irigy..:))))

    VálaszTörlés
  3. Én sem tudtam,hogy az amitie barátságot jelent.:)Köszi!
    Isten éltessen!!!!♥

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails