2016. szeptember 21.

Halloween pumpkins

Sziasztok!

Fogadjátok szeretettel ezt a kis őszies mintát :)
xJudesign - Halloween pumpkins

A mintaívtől eltérően én xJudesign fonalakkal hímeztem :) Mégpedig a matt verzióból a következőkkel: Cheerful Pumpkin, Mustard Seed, Snowy White, Black Horse, Rusty Bordeaux.

Ne feledjétek, még tart mindkét játék:
Karácsonyi színű fonalcsomagért :)
A megosztók között xJudesign termékekből összeállított csomagot sorsolok :) Részletek a korábbi bejegyzésben.
Jó hímezgetést kívánok!

Puszi,

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mintácska. Itt van az ősz, itt van újra.....

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert kívánok kedves Jucus és persze a játékosoknak sok szerencsét!
    Kata

    VálaszTörlés
  3. Ilyen bájos őszi mintát keveset lehet látni,köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te találtad ki elsőként!!! :) Igen, pont ez járt a fejemben. A nagy tökfej, és a két kis töki ;)

      Törlés
  4. :) Már elsőnek is mamát és két kisgyerek tököt láttam, de aztán le is írtam.:) Nagyon tetszik!
    Azért nem hívnálak "nagy tökfejnek":)

    VálaszTörlés
  5. Tééényleg, ezek ti vagytok a fiúkkal! Vagy a nagyobbik lehet, hogy nem is te vagy?;-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, családi portré :) :) :) Talán én készítettem, talán Krisztián ;)

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails