2010. december 15.

Kipróbálok ezt-azt

Régóta foglalkoztat a gondolat, hogy kipróbáljam a hardanger technikát, így elkészült a jobb oldalon látható kicsi bézs szivecske. Kicsit nyomi lett, mert nem kereten varrtam, illetve körbevágni sem tudtam, mert nem szegőöltéssel készítettem a széleket. De ezek szerintem amolyan gyerekbetegségek, amikbe a kezdők belefutnak :D
Szóval, kicsit csumpi, de az én első próbálkozásom, és nagyon örülök, hogy elkészítettem:-))) Folytatása következik...

VS és egy kis hardanger
A kép bal oldalán egy nagyon szép Victoria Sampler csomagot láthattok, keretre feszítve pedig a tegnap esti eredményt, ameddig eljutottam. Nem semmi a Kreinik arannyal való keresztszemes körbehímzés, de utána jött a következő kihívás. Sajnos a magyar nevét még nem tudom, a leírásban Pulled Satin Stitch-ként szerepelt. Nagyon mutatós öltés ez is:-) Kezdőknek készültek ezek a karácsonyi szettek, kifejezetten a különleges öltéstípusok gyakorlására. Csupán 2 oldalas A4-es leírás van az elkészítés mikéntjéről, de komolyan mondom, már vért izzadtam, mire idáig is eljutottam.
Komoly segítséget jelent a honlapon elérhető hímzési animáció.

Haladtam azért a Ferrari logóval is, nyihaha :D

A hétvégén (december 18, szombat) lesz a decemberi kreatív találkozónk a Gyöngypiramisban. Már nagyon várom!!!
Lesz mini ajándékozás is :D


11 megjegyzés:

  1. Szerintem is ki kell próbálni ezt-azt,...nekem nagyon tetszik ez a szívecske, így "csumpi" is!! :)

    Hajrá, Jucus! Csak így tovább!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett a szívecske. És nem is baj, hogy nem tudod körbevágni, nagyon jó kis karácsonyfadísz készülhet belőle.

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen Hesztia és Ancsa :D
    Remélem, fejlődőképes leszek-e témakörben. Alapanyagokat már bevadásztam, a Jézuskától meg kérek néhány szabad órát, amit hímzéssel tölthetek :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Ügyi vagyol!
    Nem is lett nyomi,és a hardangert én sem kerettel varrom ,-) Selyemmelés vatelinnel alábélelve máris teheted fel egy doboz tetejére,vagy készíthetsz ollóőrt belőle;-)
    Ferrari is jó,a másik hímzéshez meg hajrá!!!

    VálaszTörlés
  5. Emő, nagyon jó tippeket adtál:-))) Köszi-köszi!

    VálaszTörlés
  6. Semmi baj azzal a hardanger szívvel, bár én merném már egyszer kipróbálni, a Lena újság folyton csak a szívemet fájdítja! Hátha most felbátorodom. Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  7. Aranyos vagy, köszi a biztatást! Bátran próbáld ki Te is, de tudnod kell: magával ragad, és nem szabadulsz többet :-)

    VálaszTörlés
  8. Tök jó, hogy próbálkozol. Én mindig csak a nézegetésig jutok el. Imádok más munkáin tátogni, gyönyörködni! Mindent bele, menni fog!!!!

    VálaszTörlés
  9. Köszi, Dóra :-) Az biztos, hogy a keresztszem az örök szerelem, de azért néha lehet kombinálni mással is :-) Egy kis dekupázs, egy kis hardanger, egy kis gyöngy :DDD

    VálaszTörlés
  10. Szia Jucus!
    Most látom, hogy te is próbálkozol a hardangerrel. Egyszer én is szeretném majd kipróbálni. De idővel én is hadilábon állok. Szerintem nagyon jó lett a kis szivecskéd, csak így tovább. Gyönyörű hardangeres dolgokat látok a különböző blogos oldalakon.
    Örülök, hogy újra kezd teret hódítani a kézimiknkázás!

    VálaszTörlés
  11. Szia Évi!

    Igen-igen, próbálkozom. Készítettem azóta néhány kisebb darabot, majd hamarosan mutogatok is:)
    Nekem is szívügyem a kézimunka, boldog vagyok, hogy egyre többen szakítanak időt rá.

    Puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails