2017. január 3.

Joyful World SAL - Szeptember

Sziasztok!

Éjjeli bagoly üzemmódban készítettem el az utóbbi pár nap alatt a szeptemberi SAL hímzést. Már minden fonalat összeraktam az októberi sünis mintához :) Igyekszem a következő hetekben a hátralévő 3 hónapot elkészíteni, hogy mielőbb vihessem kereteztetni a kész munkát.



Nimródnak felettébb tetszett a kiterített"rongydarab" :) :) :)

Maja utólag közzétett egy nagyon mutatós keret motívumot. 
Forrás: https://www.facebook.com/groups/205380023141305/?fref=ts

Erősen gondolkodom rajta. Szerintetek mutatna a munkám körül? Mondjuk, ha bevállalnám, év végére készülnék el...

Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Ez a keretminta igazán mutatós, szerintem nagyon szép befejezése lenne a munkádnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is szép, nagyon is! Ezért is gondolkodom nagyon... Az anyag ráhagyás elég nagy, szóval kiférne rá... Nah, még alszok rá :)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szép lenne ezzel a kerettel!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails