2016. április 13.

Újabb minták

Sziasztok!

Megmondom őszintén, most várakozó álláspontra kerültem. Elkészült újabb 3 minta, (valamint finomítottam az előző 3 mintán is), ami felkerült a bolt kínálatába.

Ámde kiderült, hogy ha az ember legálisan, adózva szeretne a szellemi termékéből pénzhez jutni, annak nagyon sok buktatója van.. és az infók nagy része, amit eddig szakember adott, nagyrészt humbug. Egyenlőre marad a bolt, mert nincs nagy tolongás, ámde ha kiderül, hogy mégsem tudom szakszerűen üzemeltetni, akkor bezár a bazár, még mielőtt beindulhatott volna...

Napos napot Mindenkinek!
Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Amíg nincs anyagi mínusz, menjen a bolt. Én is akartam eladni az e-bayen csipketáskát, de senki nem jelentkezett. Kár, hogy nem fejtetted ki bővebben mi a buktató.
    Tündériek a minták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Bea :) Imádom tervezni-kivitelezni a mintákat. Lesz majd másfajta is, de az állatos sorozatba most nagyon belejöttem - leginkább a fiúk miatt :)
      Buktató: 7es adószám kontra vállalkozói igazolvány. De megy tovább a bolt :D

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails