2011. december 31.

LHN Dear Diary - 8/4 - Hannah és még sok minden más

Sziasztok!

Először is agyon szépen köszönöm a sok-sok karácsonyi ajándékot, amit Tőletek kaptam!
Ha nem bánjátok, nem teszek fel képeket az ajándékokról, mert nagyon sok olyan holmi van, ami azóta felhasználásra került, vagy csak megtalálta végső helyét. Azt hiszem, az a legfontosabb, hogy minden egyes darabnak örültem:)

Az utóbbi időben sajnos nem tudtam sokszor jelentkezni. De a hímzés nagyon jó terápiának bizonyult, elég termékeny voltam:)))

Mutatok néhány kész munkát, ami a karácsonyi szünidő alatt készült el:
LHN Dear Diary sorozat - Hannah
 Ez már a 4. képecske, amit elkészítettem:) Saját részre lesz, és majd ha a sorozat mind a 8 tagja kész, akkor kerülnek keretbe. A következő kép Julia lesz, de azt hiszem, előbb a Twilight Bridge végére kellene pontot tennem.

 Aranyos babatörölköző is készült, amit a Húgom ad át hamarosan gyerekkori barátnőjének:
Kapucnis babatörölköző Reginának
Egy Renato Parolin mintát hímeztem Franciaországban élő barátnőmnek, Juditnak:
Karácsonyi üdvözlet Magyarországról:)
Egy aranyos madárkát kapott ollóőr formájában gyógyító Barátnőm, Brigi:
ATTN - Nine Blackbirds minta részlet
A család egy része dobozokat kapott, pácolva-festve-hímezve:
Mankamintával készült kék antikolt doboz, Renato Parolin karácsonyi szivecskével és TPS-Parairie Birds mintával készült pácolt tölgy dobozkák
Végül pedig egy borkötényke:
Kellemes ünnepeket!!!
Nagyon boldog 2012-es esztendőt kívánok Mindenkinek!
Puszi,

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Csodás ajándékokat készítettél!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon termékeny voltál és szépeket alkottál. :-) Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen, micsoda tempóban tudsz hímezni!:).
    B.Ú.É.K.!

    VálaszTörlés
  4. Jó sokat hímeztél! Csak így tovább jövőre is:)

    Boldog Új Évet kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen a dicsérő szavakat:))) Igyekeztem kocsiban, vonaton, itthon, gyakorlatilag mindenhol hímezni egy kicsit.

    Nagyon Boldog 2012-es Esztendőt Nektek!

    VálaszTörlés
  6. Szép minden munkád! A banner akasztó szuper! ;) BUÉK!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, Kata! BÚÉK Neked is:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon termékeny voltál!!Én az ünnepek alatt nagyon keveset hímeztem......Mind klassz,RP fa,meg a kék doboz különösen tetszik....és már 8/4?:-O bele kell húznom........

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails