2011. szeptember 4.

Előke Somának és patchwork kiállítás (némi x-szemessel)

A héten egy előkén dolgoztam, melyet Anita kolléganőm nagyon boldogan vitt el a barátnőjének ajándékba:

Miből lesz a cserebogár?!

Elkészült a macika

A tegnapi napon a táplánszentkereszti falunap keretében megrendezésre került a 2011-es foltvarró és xszemes kiállítás:) A megnyitó délután 2 órakor volt.
A Sárkány Klub tiszteletbeli tagjaként a munkáim immár 4. éve vendégeskednek a kiállításon, az én keresztszemes hímzéssel dekorált dobozaim is láthatóak.
A kiállításról cikkezni fog a keddi Vas Népe:)

2011. Táplánszentkereszti Foltvarró kiállítás


További képeket itt találtok. Jó nézelődést! :)

Puszi,

7 megjegyzés:

  1. Szupergyors voltál a varrással,az előke nagyon bájos!:-)
    Az új Vas népe cikket érdeklődéssel várom!:-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett az előke,viszont nem tudom megnyitni a képeket az albumba:))lehet velem van a baj?

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Emő! A cikk a patchwork technikára fókuszál majd, és a barátnőmre, Cserkuti Veronikára. Ő a "fősárkány" :)
    *****
    Kati, most már működik!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyors voltál Jucus! Most kezdem még csak tölteni a képeket. A linket terjesztem:) Igen jók lettek a fotók! Köszi, hogy ismét csatlakoztál hozzánk!!!

    VálaszTörlés
  5. Szép lett az előke. Szeretted hímezni? A kontúrozásod nem olyan erős mint az eredetin. Dirrekt? Nekem így is tetszik.
    Én is hímeztem már ezt a macit más felállásban, sokat kínlódtam a kontúrral. Nem hiszem, hogy még egyszer belevágok hasonlóba, pedig nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett az előke! Biztosan örülni fog neki a tulajdonos és anyukája!
    Természetes, hogy ír a kiállítási szereplésedről a Vas Népe! Ez a minimum! Nagyon várom, hogy olvashassam! Remélem hozod majd!

    VálaszTörlés
  7. Vike, a kontúr valóban gyengébb lett, nem szőröztem olyan intenzíven és erőteljes sötét színnel. Egy picit "lágyabb" így a macika:) Nem ez az első ilyen munkám, és biztosan lesz is még, mert szeretek elbíbelődni a kontúrozással.
    ***
    Kata, a hétvégén megkapta az előkét a büszke tulajdonos mamája, és óriási volt az öröm:)
    A cikket hozom majd:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails