2017. január 20.

Szerelmes párnácskák és néhány ingyen minta

Sziasztok!

Az utóbbi időben néhány kisebb mintát hímeztem...a naptár utolsó hónapjai csúsznak, de sebaj. Elsőként egy The Primitive Hare ingyen mintát készítettem el, ami innen letölthető. Az eredeti 1881-es évszámot átírtam a Mi kapcsolatunk kezdeti évszámára. Aztán kedvet kaptam, és egy kis szerelmetes-madaras-szivecskés mini hímzést készítettem. A mintáját is felteszem ide.
xJudesign festett 36ct hímzővászonra dolgoztam Old Rosewood matt és Red Love DMC alapú hímzőkkel

Multikolor osztott hímzőkhöz ideális monokrom mintákat is terveztem:

Szép napot kívánok Mindenkinek!
Puszi,

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket alkottál megint! :) És köszi a mintákat! Puszilunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Móni! Ezek az apróságok most nagyon jól estek :) Puszi Nektek is!

      Törlés
  2. Mindig elcsodálkozom azon, hogy hogy van időd ennyi mindenre! Le a kalappal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Andi❤ Szerintem az Apukámtól örökölt logisztikai vénának tudható be a dolog😀 Puszi

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails