2011. június 25.

Jeremiah Junction

Sziasztok!

Az élet úgy hozta, hogy besegíthettem egy nagyon szép Jeremiah Junction kép elkészítésébe. Már csak a téli motívum hiányzott, amikor Kriszti megkért, hímezzem ki. Nos, így fest a teljes munka:
A teljes JJ kép elkészítve
És ez volt az én "részem":
Winter - Quilt & Patch
Nagyon jó volt ezt a fajta mintát kipróbálni. Bár rengeteg benne a kontúr öltés, kárpótlásként szolgál, hogy kizárólag teljes keresztszemek vannak benne.
És volt lehetőségem a francia csomó tudományomat is kipróbálni, gyakorolni:))

Puszi,

9 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes minta. Mi lesz a kép sorsa, ha közösen hímeztetek egy képet? Mekkora ez a kép?
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Margó! Őszintén szólva, nem tudom, ki lesz a kép tulajdonosa, és azt sem tudom, hová szánja a képet. Úgy sejtem, hogy egy RR keretében továbbadós munka volt, de kiszállt, akinek ezt a kendőt be kellett volna fejezni. 20x30cm a kép, de sajnos a mintája sincs meg.Csupán a Winter mintája érkezett postai úton. Ha szeretnéd, elkérem a teljes mintát. Hm?

    VálaszTörlés
  3. Jaj, köszi nem is tudom egyenlőre van mit böködni. Azért kérdeztem, mert valahogy nem derült ki, hogy RR-be ment a dolog és azt hittem valami felajánlásba megy valahova. Na de akkor is klassz nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Én is kedvelem JJ mintáit,de ritkán szánom rá magam,pedig az eredmény kárpótol mindenért:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Én is nagyon szeretem az ilyen mintákat, igaz kontúrozni már annyira nem. De a végeredmény kárpótol érte. :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a JJ mintát még sosem láttam. Csodás lett a végeredmény! :)
    Szerintem elég nehézkes a JJ mintákat hímezni, mert nagyon aprólékos, de megéri!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon szép ez a minta is.Hogy van mindenre időd?:))

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezeket a JJ mintákat, mindegyiket! Az egyik kedvencem! Jaj, egyre nagyobb kedvem van újra xszemezni... De mikor?!

    VálaszTörlés
  9. Jól néz ki. Én is kedvelem őket, talán mert olyan színesek, vagányak. :) De tuti a szemem kifolyna, mire kihímezném. Ennek ellenére nálam is be van tervezve egy-két kisebb. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails